Heej :D

Tillbaks är ju Ellinor, vem annars ;D
Så nu satsar vi stort på den här bloggen, eller aa.. jag iallafall xD
,
Back to life ,
Jag har en stoor plan nu till våren/hösten/hela 2011 ^^
,
Jag ska tävla med Jasmine 3 gånger i dressyr = 6 starter .
Om hon inte börjar galoppera på dom starterna så ger jag upp tävlandet med henne.
Då ska jag istället leta upp en stor fin dressyrhingst som jag kan betäcka med Jasmine.
För då står hon ett år. Under det året rider jag Carisma och startar lite LC med henne :)
Sen så kommer ju det här fölet stå här i 3 år samtidgt som jag håller på med det = # år som jag satsar med Carisma.
,
När jag sen fyller 18 så kommer jag antadligen sälja Carisma och börja utveckla det här fölet.
Samtidigt står Jasmine här med sin elitstamtavla som avelssto :D
,
Visst e jag smart :D
Men då funderar jag på att börja med voltige eller gymkhana vid sidan om, men om jag ska börja i gymkhana så kommer inte Jasmine vara avelshäst ^^
,
Haha , vilka problem det kan finnas :P
Nu ska jag lägga mig och glo på lite filmer och ladda upp en bildbomb från att josse var här igår och sov över :P
,
om ni undrar varför jag gör kommatecken hela tiden är för att det inte går att göra mellanrum mellan raderna :P
men ni överlever nog , hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0