Sommaren 2011

Jag och Ellinor lärde känna varandra på Stallet.se. Vi blev snabbt vänner, eller inte vänner utan 'Mejl-bästisar'. Vi startade en blogg och allt gick bra, vi fick massa besökare och kommentarer, vilket va kul! :'D<3 Sedan efter ett tag orkade jag inte mer, så jag slutade, sedan började, slutade osv.. Nu har vi verkligen slutat, om ni vill fälja Ellis otroliga liv så ska ni gå in på www.ellisjasse.blogg.se :D Det är en blogg jag läser varje dag. Jag såg fram emot sommaren, men tyvärr så blir det nog inget av, jag har inte tid eller ork då jag ska hyra häst till hösten och måste därmed hjälpa min kompis att renovera hela deras stall.. :/ Så jag är ledsen, men jag såg fram emot det.. Det gjorde jag verkligen..

//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0